sobota, 15 stycznia 2011

Łada by Nonka i Marcin

Jeden z pierwszych maili, jakie znalazłem na swojej skrzynce po przyjeździe z sylwestrowego wypadu to mail od Nonki z zaproszeniem na ślub jej i Marcina. Wiem, że przeważnie pisząc czy mówiąc o weselach mówi się o tym jak wyglądali „młodzi”, jak wszystko było zorganizowane, jakie było jedzenie czy muzyka. Ja krótko napiszę z męskiego punktu widzenia.


Totalnie urzekło mnie auto, którym Nonka z Marcinem zdecydowali się pojechać do ślubu. Totalny OLD SCHOOL i MEGA POZYTYW. Błękitna Łada to było coś czego totalnie się nie spodziewałem i coś co urzekło mnie od razu, a reszty dopełniło jedno ze ślubnych zdjęć z Ładą w roli głównej, na którym nasze okolice wyglądały jak gdyby żywcem zostały przeniesione z Bałkanów!


Jednym słowem: MEGA! A więcej zdjęć ze ślubu, wesela i pleneru można znaleźć TUTAJ

2 komentarze:

  1. lol jaki oldschool ja podobna produkowana rownoczesnie tylko inna buda krecilem arabskie drifty ( jakby ktos nie wiedzial rozpedzamy sie do 1-14- i robimy obroty 360 stopni najlepeij kilka, trzeba uwazac na latarnie)

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczy 100-140km/h, i umusze powiedziec ze te lady sa dosc sprawnymi auatami , lecz znosza dość krotkie przebiegi.(ale znosza je bezawaryjnie)

    OdpowiedzUsuń